
Nu de putine ori, intalnim oameni foarte intantati ca si-au cumparat masina din Germania, nu din Romania de la toti samsarii.De multe ori, masini aparent ingrijite, curate, pregatite de vanzare pe romaneste, doar ca, pregatite in Germania, nu in tara noastra plina de infractori si de oameni indoielnici.
Tocmai de aceea, atat eu cat si colegul meu, cei care ne ocupam de primirea clientilor, de partea de vanzari, programari, diagnoza, nu suntem mecanici priceputi cu zeci de mii de scoli auto, ne avand din fire incredere in nemti, si avand in “portofoliu” cateva mii de Bmw E46 vazute in ultimii ani ne mai ambitionam sa dezmembraram visele fals formate ale oamenilor creduli si naivi care cred ca sunt 60 000 de bunicute in Germania, toate foste posesoare de Bmw E46, care au tinut Bmw-urile prin garaje pline de puf, covoare persane si geamuri termopan cu 19 camere, toate aceste conditii ce ar face invidios si un seic arab satul de romance plecate la munca de lux.
Trecand de introducere, revenim la visele romanilor consumatori de Bmw-uri intretinute din Germania.Ce observam in prima faza?
Exterior :
Ingrijit, curat, proaspat polishat.
Elemente optice inlocuite, afiseaza un aspect nou.
Interior :
Km putini, in medie 190-220 000 km.
Presuri, toate componentele din bord curate, tapiterie curata.
Volan curat, manete semnalizare si stergatoare curate, per ansamblu o masina curata.
Motor :
Motor curat, spalat recent.
Etansari motor, nu se vad urme ulei.
450.000-580.000 KM pe ultimul raport de eroare la diagnoza:))
Ce concluzie am tras?
1.Babutzele din germania se spala foarte des pe maini, si la fel si prin interiorul masinii.
2.Babutele din Germania intotdeauna polisheaza masina ca viitorul proprietar sa o vada cat mai bine si frumoasa, sa o aprecieze.
3.Babutele din Germania negresit cand vand masina dau km inapoi pentru ca si ele au nepoti si inteleg si ele cat de dezamagitor este sa vezi ca masina are jumatate de milion de kilometrii.Ce babuta ar vrea sa faca rau!?!?! PE BUNE! Eu inteleg situatia, si babutele , si clientii, ce nu inteleg eu de ce romanul este atat de credul cand e vorba de un drum de 300-400 euro, discomfortul aferent, riscul de a venit cu o masina cumparat ca si compromis raportat la chetluiala de a ajunge acolo, pe principiul sa nu fi fost degeaba.A si sa nu uitam, o compara si mai scump decat in romania, ca e intretinuta vorba aia.
Una din babutzele mai rebele a fost fimata in fapt :